logotype
Керамічна плитка
меблі
освітлення
Сантехніка
двері
ліпний декор
опалення
кухні
штукатурки
Ламінат, паркет
шпалери
штори
Ми на 

м. Херсон, вул. Воронцовська, 33. телефон: (0552) 44-44-44

Ми на 
main_logo

м. Херсон, вул. Воронцовська, 33. телефон: (0552) 44-44-44


Питання та відповіді


Як я можу дізнатися чи є у вас товар, який мене цікавить?

Ви можете звернутися до нас в телефонному режимі, по електронній пошті або прийти в салон. Телефон, e-mail і адреса вказані в розділі КОНТАКТИ. Також на сайті доступна он-лайн консультація з фахівцем.

Чи є у вас знижкові картки постійного клієнта?

У ТЦ "Агромат-Херсон" немає знижкових карток, у нас діє індивідуальна система знижок. Ми постараємося вам зробити максимально вигідну пропозицію на обраний у нас товар.

Я знайшов товар дешевше ніж у вас, ви зможете мені запропонувати його дешевше?

Якщо у вас є аргументовано найкраща ціна на обраний у нас товар, то надайте її і ми постараємося зробити максимально вигідну пропозицію.

Як мені отримати оптові умови роботи з вами?

Якщо ви представник торгує або будівельної організації, займаєтеся об'єктним будівництвом або розробкою і впровадженням дизайну інтер'єри - зверніться до нас за своїми оптовими умовами в телефонному режимі, по електронній пошті або отримаєте їх в салоні. Телефон, e-mail і адреса вказані в розділі КОНТАКТИ. Детальніше про це ви можете прочитати у вкладці ГУРТ

Як влаштується до вас на роботу?

Всі актуальні вакансії розміщені у відповідному розділі сайту. Якщо ви не знайшли підходящу, але впевнені в собі і володієте переліком необхідних компетенцій - направляйте нам своє резюме на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з позначкою "резюме", в фейсбук або зв'язуйтеся з нами по телефону (0552) 44- 44-44.

Я незадоволений роботою менеджера (продавця, працівника складу, водія, бухгалтерії), куди мені звернутися?

Свою скаргу на організацію роботи або на співробітника ТЦ "Агромат-Херсон" ви можете відправити адміністрації, залишивши повідомлення на сайті. Посилання знаходиться у верхньому правому куті. Також ви можете залишити повідомлення секретарю по телефону або написати листа на електронну пошту. Телефон, e-mail і адреса вказані в розділі КОНТАКТИ.

Як мені зв'язатися з директором ТЦ Агромат-Херсон ?

Ви можете зв'язатися з директором ТЦ "Агромат-Херсон", залишивши повідомлення на сайті. Посилання знаходиться у верхньому правому куті (Скарга адміністрації). Також ви можете залишити повідомлення секретарю по телефону або написати листа на електронну пошту. Телефон, e-mail і адреса вказані в розділі КОНТАКТИ.

Я хочу зробити комерційне пропозиції для вас, до кого мені звернутися?

Ви можете залишити повідомлення секретарю по телефону, написати лист на електронну пошту або залишити пропозицію в ТЦ "Агромат-Херсон. Телефон, e-mail і адреса вказані в розділі КОНТАКТИ.

Який товар ви порадите?

Весь товар, який представлений в ТЦ "Агромат-Херсон", сертифікований і підтримується гарантією виробника, тому ви можете сміливо вибирати будь-який.

Як мені замовити доставку товару і скільки вона коштує?

Замовити доставку товару ви можете у продавця або менеджера, який вас обслуговує, на місці або в телефонному режимі. Вартість доставки по місту Херсону за станом на 12.06.2018 становить 180 грн (до 4 тонн 6 палет). Існує доставка за межі міста за пільговими тарифами.

Як мені повернути куплений у вас товар?

Товар, привезений під замовлення, обміну та поверненню не підлягає. Товар, куплений з наявності на складі або з вітрини, можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня покупки при наявності документа, що підтверджує покупку.

Скільки може зберігатися куплений товар у вас на складі?

Куплений у нас товар може безкоштовно зберігатися на складі не більше 1 місяця. Далі, згідно із законодавством, ми маємо право вимагати пеню в розмірі 0,3% за кожен день зберігання понад термін.

Я незадоволений якістю придбаного товару, до кого мені звернутися?

Зверніться за консультацією до менеджера, який обслуговував вашу продажу. Прізвище та ім'я є внизу кожної накладної. Телефон, e-mail ТЦ і адреса вказані в розділі КОНТАКТИ. Також на сайті доступна он-лайн консультація з фахівцем.

Вдома я виявив бій плитки (скол на унітазі, відсутність ручок для меблів тощо), до кого мені звернутися?

Якщо характер браку заводський - ми обміняємо товар. Якщо характер браку придбаний (в процесі вивантаження, доставки вашим транспортом і т.п.) - ми не зможемо обміняти товар. Уважно приймайте товар на складі або у водія експедитора (якщо наша доставка) - це убезпечить вас від подібних проблем. У будь-якому випадку, зверніться за консультацією до менеджера, який обслуговував вашу продажу, ми постараємося вам допомогти з вирішенням проблеми. Прізвище та ім'я є внизу кожної накладної.

Після укладання плитки я виявив, що вона різного тону, що мені робити?

Рекламації по плитці не приймаються після її укладання. Плиточник зобов'язаний перед укладанням плитки розкласти її і переконається, що вона заявленого сорту і не має дефектів (якщо 1 сорт).

Чи можу я купити товар за безготівковим розрахунком?

У ТЦ "Агромат Херсон" доступні всі види оплати. Ви можете оплатити за обраний вами товар готівкою або карткою через термінал. Можлива оплата за безготівковим розрахунком з попереднім бронюванням.